MÅNDAG

Nu var det ett tag sen igen. Finns dock inte så mycket att säga :P Sprutan är tagen, så jag låg pall hela förra veckan. Är helt slut idag med, men har kommit igång med jobb iaf :) Är dock helt slut nu efter, men har ingenting att göra idag ändå. Inga föräldrar hemma, ingen träning, och absolut ingen pojkvän ledig eftersom han ska på Hockey. Så jag får sitta och sakna honom lite extra ikväll. Imorgon blir det glidardag på jobb, halv 9 - halv 2. Efter det ska jag umgås med mina tjejer :) Mysigt. Det blir troligtvis att hämta Ida på gymnastiken också. Sen blir det ondag, och ska jag träffa min älskling igen.

Satt nyss och kollade One tree hill på tv, saknar att kunna kolla på alla mina avsnitt på datorn. Hatar att den är som den är :S Aja, nu ska jag nog gå och ta något att äta, och se vad det kommer för kul på tv nu :)
pusskram!

Kommentarer
Postat av: Kathy

Men kom hit o hälsa på när du har tråkiga kvällar din fjönt ;D

Postat av: Jag

Kathy: ja, jag lovar att jag ska det nästa gång, fast jag var alldeles krasslig då, och jag vill ju inte smitta lillsnuffan :) Men jag ser verkligen fram emot att träffa henne,´och dig, för det var ju inte igår!

2009-11-19 @ 23:56:22
Postat av: Kathy

Åh tack så mycket för kommentaren i bloggen, höhö.



Nu såg jag din kommentar här, haha :P Jaa, vi får ta det en dag snart innan hon blir för stor ;) Pussis

2009-12-01 @ 17:28:33
URL: http://saraemmakatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback