Tandvärk!

Med tanke på vilken tandvärk jag hade igår när vi var i Gbg så beställde jag en akut tandläkartid, och trodde verkligen att jag hade hål i en tand. Så klockan kvart i 8 var jag hos tandläkaren idag, och blev undersökt. Och jag hoppades (!!!) verkligen på att det var ett hål, så jag kunde borra, och kanske ligga där och ha det obehagligt i en kvart och sen få få hem utan smärta! Men nej! såklart inte, allt såg bra ut, utom en sak! Min visdomstand håller på att titta fram, och puttar då på dom andra tänderna. Så nu lagom tills dess att jag fyller 20 år, så får jag känna på hur det är att bli gammal och vis. Att jag har så ont i min käke kan bero på att jag trycker ihop den när jag sover, så vi slipade lite på tänderna, och hoppas att det iaf hjälper lite.

Så nu är det ipren i en vecka som gäller, och sen får vi hoppas att det blir bättre! Annars får jag väll åka tillbaka till mitt favoritställe i heeela världen inom det snaraste. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback