Prova på =)

Jag bara älskar dethär med att prova på att bo själv. En bra start för att lära sig sen också :) Jag känner att jag får mer tid till mig själv, och tar hand om mig själv bättre. Jag gick upp tidigt imorse, även om jag är ledig, diskade, gjorde frukost (äter aldrig frukost annars), och en massa annat :) allt känns så bra. När klockan var 12 hade jag klippt mig och kände att jag redan gjort mycket idag. Jag & Björn får mer tid för varandra också, och jag kan inget annat än att bara älska detta =) Nu ska jag gå tillbaka till maddie som är och hälsar på. Sen ska vi och lämna min bil och sen hem och hämta hit mer saker.

Blir nog pommes eller ngt i den stilen till middag ikväll. Och imorgon ska jag jobba på dagiset :) Jag är supernöjd med allt just nu =)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Johanna! Klart att vi får träffas snart :) Vad gör du nu för tiden?

Postat av: Anonym

Tackar gumms :D

2009-03-15 @ 16:01:46
Postat av: Toyza

Mitt namn försvann..

2009-03-15 @ 16:02:00
URL: http://toyza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback