MÅNDAG

Jag såg nyss att jag (även om det inte händer allt för ofta) uppdaterar väldigt mycket på måndagar! Det måste vara för att det är så tråkiga dagar!

Jaha, 20årsdagen närmar sig med stormsteg. Det värsta är att jag börjar få kalla fötter och ser inte alls fram emot det. Iofs ser jag nog mer fram emot Lördag. Det blir nog en kanon dag.. hoppas jag :)
Semestern går mot sina sista dagar, och detta är sista veckan! Tråkigt, men samtidigt ganska skönt! Man (jag) mår bättre av att ha rutiner i min vardag, och det har jag inte när jag har semester, har inte självdiciplin till det.

Och så var det visst HBG festival i helgen. Jag, sandra och björn var där nere och kollade lite rixfm i det "fina" vädret och sen i fredags var det meningen att vi skulle dit, men jag och sandra kom aldrig så långt :P Först förfest hos andré och sen hos någon rasmus, och sen när vi väl var på väg ner, så fastnade vi hos fille :P Aja, vi hade ju trevligt ändå :)

Idag blir det klippning och sen IKEA med mamma och kanske Sandra, sen ikväll ska jag träffa maddie och sandra :) Och imorgon kväll blir det mys eller utgång med töserna eftersom jag fyller år på onsdag! Och på onsdag blir det mys med älsklingen eftersom han åker på torsdag :)

Och sen torsdag och fredag så måste väll det sista göras innan lördag, och sen börjar jag jobba igen. Helt otroligt vad tiden går när man har kul! Fast "sommaren" slutar ju inte för att jag börjar jobba. nej nej nej! Där tillkommer en hel del till, men hur det urartar sig vet jag inte riktigt än!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan köra till Malin sen! Hur håret blir får ni se en annan dag :P
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback