kakmonster

Jag har tänkt på en sak ganska länge nu. Och jag känner att jag borde dela med mig av denna absolut jätteviktiga sak. För ett tag sen kom mina föräldrar hem med Semlor. Helt okej tänkte jag. Men jag hatar verkligen mandelmassa, (vilket mamma&pappa vet) men där brukar inte vara så väldigt mycket tänkte jag. Jag hade fel! Där var i princip mer mandelmassa än grädde, och som jag sa till björn, det såg inte ens ut som mandelmassa... Jag blev så arg, och nej, jag blev inte arg på mina föräldrar, nej jag blev arg för att det finns typ inga ställen i hela sverige som gör semlor utan mandelmassa, och typ hälften av sveriges befolkning tycker inte om mandelmassa! (Okej, jag kanske blev lite arg på mamma och pappa också)

Ett konditori med semlor utan mandelmassa hade alltså blivit stenrika, om jag får säga mitt, men det brukar jag inte få! ^^ Och ni som inte tycker om grädde, synd om er, en "semla" med bara mandelmassa hade varit typ, sjukt torrt ;D

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback