another endless night

Såja, nu var min stängning denna veckan över, tackar jag för :) Men det var inte så drygt idag ändå :) Och imorgon slutar jag tidigt, gott!! Kanske ska till nova en runda med Sandris också, megafint. Och nu sitter jag här igen, och är trött, har huvudvärk, men är ändå för rastlös för att sova, än iaf! Men snart så!

Jag köpte faktiskt nya sängkläder igår, megasnyggt, blommigt och randigt (jag vet, låter sjukt fult) men nu är verkligen HELA mitt rum snyggt :D fast jag har satt min säng intill väggen, och jag hatar att ligga nära den, och min klump som brukar vara hemma och ligga i vägen är borta, så jag vet inte hur många ggr jag slagit näsa, armar, huvud osv. Men det går bättre och bättre:D haha inga blåmärken än iaf!

-You are the one that leaves me breathless, 8-

Nu har jag bättre för mig!
pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback