Toooorsdag

Gavin DeGraw - We Belong Together
Så himla fin låt :)


Jaha, då var det torsdag idag, och jag skulle egentligen jobbat, men där var bara ett barn så jag fick ledigt ist :) Så nu har jag plockat undan och fixat en massa på mitt rum, vilket verkligen behövdes, men jag sparar den tråkiga dammsugningen och torkningen till imorgon ist, orkar verkligen inte nu, vill bara ut i vädret ju :)

Och ja, torsdag idag ja, och alla dom har mer eller mindre hjärna (som känner mig:P) vet nog vad det betyder för min del ikväll! Och för er som inte vet... tänker jag inte berätta ;) Sandra kommer iaf hit efter jobb och träning och äter med mig, och maddie kommer nog också, sen ska vi hämta torparna, och sen når vi nog vårt slutmål :D Efter det åker jag med Björn hem ist, och så blir det en massa mys, och sova läääänge imorgon. Dvs om jag inte vaknar vid 10, som visst verkar vara det senaste för mig :P hatar att när man väl bestämt sig för att sova länge så går det inte. Men annars får vi en lång och mysig morgon tillsammans iaf.

Nu närmar lördagen och elmia sig med stormsteg, så jag firar min påsk där precis som vanligt - got to love it :)
Men nu ska jag ta något att äta ute i solen och sen hoppar jag in i duschen,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska åga i din cooola polo till strippen o sånt jaooo :P

2009-04-10 @ 08:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback