Sooooool!

Vilket väder vi har. Så direkt när jag såg vädret, beslutade jag mig för att städa och tvätta bilen. Jag borde städa mitt rum egentligen, men det får se ut hur det vill, min bil är viktigare! Så nu, några timmar och störmoment senare, har jag gjort det allra sista och nu är min bil megaglad, för den är ren på både insidan och utsidan. Är riktigt nöjd med mig själv, och med resultatet :) Nu ser man att han är svart igen :)

Nu blir det snart en dusch, för man skulle kunna tro att smutsen från bilen hoppat över på mig :P Sen lite mat, och ikväll ska jag på bio med snutte. Det blir den efterlängtade Fast and the furious ;D Kanske borde höra av mig till honom snart också, kan ju vara bra med en smula planering, men jaja, det löser sig :)

Nu blir det en dusch!
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback