allt&inget

Nu var det fruktansvärt längesen jag uppdaterade.. IGEN! Känns som jag börjar varje inlägg så, men det får ni leva med :) Livet flyter på, men det jag ser fram emot mest just nu är väll min och sandras resa v40. Ledighet och allt är fixat, bara resan kvar haha ;) Kommer bli underbart!

Annars, jobbar och står i, och sjävklart träffar jag dom närmsta! Kan ju inte säga att det har hänt något direkt jättekul som jag har att berätta om! Skulle väll vara min brors gatufest då, men jag tror att det räcker med att säga att både jag och sandra hade superkul :P Har varit mycket fest nu men, det är ju kul! haha mycket kort beskriving på den sista tiden, men det är bättre än inget :)

Ikväll? Blir att hitta på något med sandra. Vad? Nja det lär vi märka :)

Nu ska jag fixa mat,
tja!


Kommentarer
Postat av: sofie

men tjena :) jodå jag kunde hålla mig, faktiskt. måste vara ett mirakel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback