TORSDAG

Idag har jag jobbat, vilket betyder att jaf gick upp klockan 5 imorse! Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men man vänjer sig, och jag är fortfarande riktigt pigg. Det ända som inte är på min sida är min rygg, har fruktansvärt ont i den, men tackade ändå nej till massage idag på jobb, pga rädslan av att det ska göra ännu mer ont :P Jobbfronten ser bra ut, har nästan hela nästa vecka också, vilket känns himla skönt :) Det värsta är väll att jag jobbar eftermiddag nästa vecka, vilket är väldigt tråkigt, men bra pengar, och sovmorgon :P

Imorgon börjar jag jobba kl 7, sen är det möte på Hotell Öresund kl 1400, vilket betyder kortare arbetsdag :P Men det tackar vi inte nej till :D Och sedan vinkar vi in helgen, tack för den ;D

Nu ska jag gå och ringa segemaddie
tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback