TISDAG

Vilken helg, usch! Vet att det är tisdag idag, men jag har haft fullt upp :P I fredags blev det först julbord med jobb, sen vidare till Berggren. Och efter det var det meningen att jag och Mathias skulle åka hem, men nej! Så blev inte fallet, utan vi åkte vidare till Tages, och jag hade en megabra kväll! Dessvärre så hade jag en dunderbakfylla i lördags då jag skulle vidare på nästa fest! Men (!) Jag märkte att jag inte behövde hänga läpp över det, för jag hade lika bra kunnat stanna hemma. Om man skulle beskriva fredagen som fruktansvärt stämningsfull och trevlig var lördagen tvärt om! Pikar från ingenstans, dålig stämning och sura människor! Vilket slutade med att jag var en av dom sura människorna! Det var inget annat än skönt och en lättnad att komma hem!  Är väääldigt glad att jag hade Sandra där!

I söndags åkte jag hem till Björn, efter att inte ha träffat honom på en vecka, mys :) Gick och la oss vid 10 och sov ca 12 timmar vilket var väääldigt skönt med tanke på hur jag mått de senaste dagarna :P Och igår när vi hade vaknat och så, åkte vi till Göteborg, gick och kollade lite i affärer (folk) åt gott, och gick sedan vidare till Liseberg :) Mys mys mys!

Julafton imorgon, hoppas bara att den blir lugn och rolig och inte en massa panik och katastrof då med! Men jag är vääääldigt nöjd, för efter kalle anka åker vi ifrån mormor & morfars hem här, bara jag, mamma, pappa & syskonen :) Så det blir nog en bra dag :)

God jul!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback