FREDAG

Jaaadå, fredagen är här. Och min förkylning är kvar, men jag lär väll inte bli av med den i första taget :/ Ska träffa sandra i stallet vid kvart över 1 för en liten mysig ridtur :) Efter det kör jag hemåt, och sen ikväll ska vi till oasen, och äta lite fondue. 11 tjejer, dock ska bara 5 eller 6 ut efteråt men det ska  nog bli bra :)

Nu funkar min data igen, såhär bra har den nog inte mått på länge, men det är tack vare björn :) Har ny mus och nytt tangentbord också, har inte riktigt vant mig än, men det ska nog bli bra det med :P Har laddat ner one tree hill också, är redan ikapp, kunde inte bara låta dom finnas där, älskar det! Såg 2 avsnitt imorse när nutte hade kört till jobb imorse, var ändå ganska pigg, somnade typ 20 över 10 så :)

Men nu blir det lite frukost
tjing!

Kommentarer
Postat av: Nina

nutte? Är ni tsm nu eller ;) ? snart får jag väl ta tag i det annars!!! :P

Postat av: Johanna

Hahah seg eller ;) Kan väll inte vänta på att du ska ta tag i något hela livet ;D

2008-12-14 @ 00:06:03
Postat av: Nina

haha va fan! Inte vet väl jag, här får man ju inte veta nånting :P

2008-12-14 @ 22:22:51
URL: http://ninazyszczak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback