2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, och körkort :)

Höll du några av dina nyårslöften?
hm, nej, får se om det går bättre 2009.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hm, nej jag tror inte det, inga nära iaf, det skulle vara jobbarkompisar isf :P

Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej, och det är jag vääääldigt glad för!

Vilka länder besökte du?
Hm, Grekland & Danmark :)

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hm, en hel del, men nog inget jag kan göra något åt helt själv.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
29/5 & 13/6 utan tvekan

Vad var din största framgång 2008?
Hm, körkortet eller studenten igen kanske :P?

Största misstaget?
Jag måste ha haft ett bra år, för jag kommer inte på några direkta misstag :)

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, men inget allvarligt

Bästa köpet?
Hm, bilen.

Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, bilen måste det nog vara, eller möjligtvis kläder:P.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
än en gång, studenten och körkortet. Självklart även nära&kära som finns där alltid :) <3

Vilka sånger kommer alltid att på minna dig om 2008?
Seize the day, young dad (Hoffmaestro x2)

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har gått i perioder, precis som alla andra år, men jag har nog varit mer tankespridd

Vad önskar du att du gjort mer?
Har hunnit med en hel del, och kan faktiskt inte komma på något just nu.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Finns nog en del på den fronten :P.

Hur ska du tillbringa julen?
Först hos mormor&morfar med mammas sida av släkten, sen åker jag, mamma&pappa hem här med madde&mathias och deras familjer :).

Blev du kär under 2008?
Säger som Kathy, kär och kär, jag vet inte vad man kallar det :)

Hur många one night stands?
Inga :)

Favoritprogram på TV?
One tree hill! Kan inte säga något annat än att jag älskar det.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord, så därför tar det emot att säga ja.

Bästa boken du läste i år?
Jag läste en, "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" Magdalena Grafs bok, men bra var den!

Största musikaliska upptäckten?
Hm, just nu vill jag säga Kate Voegele, men det är nog Hoffmaestro ändå, eller nej, jag låter det vara båda två :)

Något du önskade dig och fick?
En av stor önskan dom senaste åren har varit att mormor&morfar skulle få vara med på studenten, och det fick dom :)

Något du önskade dig men inte fick?
Tror jag inte :)

Årets bästa film?
Svårt val, men PS. I Love You ligger rätt bra till :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Först släktkalas, sen gick jag och sandra ut i hbg, tisdagsklubben. Hade en fruktansvärt bra och minnesvärd fördelsedag :)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm, inget jag direkt kan komma på, alltså inget jag saknar!

Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj! Finns några speciella guldklimpar, men det vet dom redan om :) <3

Vilken kändis var du mest sugen på?
James Lafferty, utan problem :P

Vem saknade du?
hm, jag kan nog inte direkt säga att jag saknat någon? Inte som jag kommer på såhär på rak arm iaf.

De bästa nya människorna du träffade?
Kathy! en riktigt pärla, fått riktigt bra kontakt med henne iår, men är lika glad för alla jag har kvar sen åren innan :) <3.

Kommentarer
Postat av: Kathy

Jag ÄLSKAR att vi har varandra och har haft så mycket gemensamt trots att vi knappt pratat innan. Jag finns alltid här för dig Johanna, det ska du alltid komma ihåg. Du betyder väldigt mycket för mig.

2008-12-24 @ 22:30:32
Postat av: Jag

Det gör verkligen jag med, är riktigt glad för att vi har varandra. Och jag finns alltid här för dig med Kathy! Det lovar jag dig, för du betyder väldigt mycket för mig med :)

2008-12-25 @ 13:09:25
Postat av: sofie

tack gumman :D haha det finns bilder på hela mig, men dom har jag inte haha :P håret höll :) var du med sandra eller? :) puss

Postat av: sofie

ja jag får väl de :P men lollo har dom bilderna och hon är seg på att lägga in dom. ja vad najs :)

2009-01-03 @ 15:41:10
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: sofie

ja jag får väl de :P men lollo har dom bilderna och hon är seg på att lägga in dom. ja vad najs :)

2009-01-03 @ 15:41:15
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback