tiderna förändras!

-I sleep whit my light on, just in case you come home, and kiss me goodnight!

Jag kan inte låta bli att bry mig, även om jag borde! Jag kan inte sluta tänka på dig! och jag kan inte bara släppa allt! du&jag var vänner så länge! och innan dess, hade vi varandra sålänge! det fanns ett vi! & det är inget jag tror kommer hända igen! men jag vill inte ha de såhär! vill bara att allt ska va bra igen! men jag måste få leva som jag själv vill då!

känns som att allt går åt helvete just nu! ovänner hit och dit! jagorkar inte! men jag orkar inte ta emot skit heller! de e tur jag har min trio. vad skulle jag göra utan er! Sandra, Madde & Lotta - you make my day! älskar er!

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


Nu är det sovdags!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback