Tankar&Känslor!

Jaha, då har ännu en dag passerat ;P & vad har jag gjort? nja, skolan, sen åkte jag ner till selma, så åkte jag med madde hem:) sen softa vi lite, och sen blev de lite studande. sen kom hon hit igen. så gjorde vi pannekagor.. MÅNGA haha! Efter de bar de av till stan, och hade jag satt mig framför en film då hade jag utan problem somnat. så de valdes bort :p, ringde marcus, och åkte dit. Träffade lilla michelle :) var ju ett tag sen.  och efter de, blev de lite STATOIL haha, vad annars! otrevliga människor fanns där också ;) haha men de löste ju sig:D
men en hel massa va vi. och många roliga bilder blev de, dom kommer väll in på emmas bilddagbok snart haha!

Madde, vill bara säga att du är min bästa vän, min andra halva! och en dag utan dig skulle vara de värsta! och ett liv utan dig skulle inte funka, de skulle varit katastrof, Jag älskar dig snutt!

Sandra&Lotta - de e svårt att beskriva er. de finns ett ord som passar bra - underbara! eller ett till, SJUKA ;) haha <3

Töser - Jag vet att de har blivit mkt "annat" på sista tiden. men känns som vi behöver andrum från varandra och att det är bäst så. klart jag vill träffa er, och ser er fortfarande som väääldigt bra vänner. men efter vad som har hänt, så vet vi alla att de inte är samma sak, även om vi vill! och även om de inte borde beröra oss alla. Jag är väldigt ledsen för det. men jag älskar er och vill bara att ni ska veta att jag inte har "glömt" er, de kommer jag aldrig göra. ni är fortfarande mina töser- ALLTID! & vi får ju inte glömma att snart är det rhodos, ser fortfarande fram emot det lika mkt som innan, lika mkt som er, och det är precis vad vi behöver. hoppas ni förstår vad jag menar, och hur jag känner. för som sagt, jag älskar er :)

Men ska sova nu!
Pusspuss<3image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback