Plugga, plugga, plugga!

Yes yes, så e livet! har nyss gjort färdigt mitt arbete till imorron, & redan börjat att läsa till provet på torsdag. är faktiskt lite stolt över att jag inte börjar dagen innan provet! Nu måste jag börja läsa engelskaboken också, sen är jag riktigt nöjd över mig själv!
Men men i vilket fall, vatt i skolan hela dagen, kom hem vid halv 5 satte igång datan, och gick och åt. Sen fixade jag mitt administrationsarbete, & precis innan jag var klar med de, hörde jag ngn tuuuta utanför. Och självklart var de broren som kom och visade sin nya bil! riktigt fin var den :) äntligen, kan man väll säga :)

Men nu ska jag gå & bada med min marknadsföring, sen ringer väll Madde ngn gång också :) hihi
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback