Ojoj!

Ojoj, 2 prov till avklarade nu. och jag måste säga att nk provet idag gick nog riktigt bra. de va på tiden :P! haha fick ju även tillbaka ett prov idag... som var mindra bra, Oops. Men så är livet! I vilket fall, när jag slutade hämtade maddie mig! sen handlade vi med Gösta as usual på fredagar :P & sen va ju en glass i det härliga vädret givet!! Efter det blev de soft & skitsnack, och nu sitter jag här. men madde kommer snart igen. Sen ska vi äta pizza med min pappi, och sen blir de väll strippen idag med.. wroooom!

Veckan har väll gått ganska snabbt. vet ej vad jag har gjort. pluggat? träffat maddie? ja, så kan man nog sammanfatta den! haha inte de roligaste att plugga varje dag, men snart lov, och de är inte helt fel! haha. Maddie är ju även på APU nu, så Joyo får åka buss varje dag! haha tro de eller ej! men jag gör de, och änsålänge har jag inte missat den en ända gång haha! Men nu ska jag gå och ringa brodern för jag har inte pratat med han idag!

puss!

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback