Lördag

Vakna nyss, och vilket väder! helt underbart, kan de bli bättre? Känns som humöret e på topp! Ska väll snart ringa maddie, om inte hon ringer mig först... ovanligt ;) haha! Sen e jag lite sugen på att åka ut och rulla lite, ska ni med ;)? sen blir de väll center syd, för maddie ska handla som vanligt! haha. och sen ska vi väll förbereda oss för kvällen, och sen kommer folk hit så förfestar vi, och efter det blir de torp - fest. inte så ovanligt de heller, men va faan :P - "& så skyller alla på kinesen" haha undrar vad de kommer för kommentarer ikväll, men fattar knappt haha :P

Ohh, om 2 veckor idag, så antingen e vi, eller så e vi på väg till elmia! närmar sig nu, och så kommer vi med vår bil, med bara brudar! och så blir de väll en sleepover i bilen också! haha. sjukt! men sånna e vi ;) får väll se hur de slutar, kul ska de bli iaf. Haha och nina, jag ska hälsa cellisarna från dig ;)

- 24 / 3 - kommer aldrig glömma.

Men nu ska jag äta
puss!


Kommentarer
Postat av: Nina.

DO IT! :P

2007-03-25 @ 13:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback