jag&Michelle är jätteduktiga:D

Nu sitter jag i skolan:/ trist! sista lektionen innan lovet, ochsom jag och michelle har varit duktiga! helt sjukt! haha. helt stolt över oss, så då får man ta en paus och skriva lite, haha de tror jag per kan hålla med på för han fråga nyss michelle vad hon gör haha :D

Snart hem, bussen går om 25 min, snabbt hem, sen ta sig till tåget, och in till stan, ska äta och ha lite disneykväll med michelle amanda sofie och gisse.... som sagt ^^ Blir väll typ Peter pan, lejokungen, och robin hood! sen skulle jag få låna min älskade svärdet i stenen av sofie! älskar den filmenhaha! men jag är ju bara 89:a som Lotta säger så då e de lugnt:D Jag till och med hoppar över strippen bara för pinglornas skull, så jag kan mysa och kolla film med dom! hihi <3

men nu får de väll vara färdigskrivet! ska se fall jag kan få sluta nu eller ngt
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback