I'm yours

Ja , den hörde vi mkt av igår . eller det va kanske mest våra röster som hördes, och jag kan sjunga hela utantill , men anton kan faktiskt både sjunga den och spela den på gittar ;) haha så bäst vi va , men folk kollade lite konstigt :) men de skiter vi i haha . mkt trevlig kväll igår efter alla omständigheter , tack alla :) Kom hem halv 5 eller ngt. och trött var jag . vakna för en halvtimme sen eller ngt, och ska snart duscha så jag kan fixa till mig och åka på kalas. min lilla mormor fyller ju år på måndag :)

Well open up your mind and see like me
open up your plans and damn you're free
look into your heart and you'll find love love love
listen to the music at the moment maybe sing with me
Ah, la peaceful melody
It's your god forsaken right to be loved loved loved loved Loved

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback