Igår&Idag!

Nyss vatt på Center syd med madde, hittade ett par skor jag vill ha.. NU! haha. sen käka vi... som vanligt :P haha! & sen handla hon present till Ida. haha, vi skulle handlat den ngn annan stans ;)

Haha gårdagen blev väll ok till slut, haha, men oj va arg jag va :P hahaha! tur jag har madde sandra & lotta! helt underbara är dom:D Lite streetrace blev de, och sen film, som jag och sandra inte fatta ett smack av! haha men de va nog inte bara vi som fatta :P men jag har bara ETT ord att säga, som fick mig att skratta rätt mkt igår - Seriefigur!
Haha ni e fan inte klok ngnstans töser!

Idag! hm, ska snart fixa maddis hår, sen funderar jag på att sova lite, och sen blir de väll torp ikväll - & så skyller alla på KINESEN! Hahah, sjukt mannen ;) blir väll lite partaj eller ngt, vi får se helt enkelt!

"my love can never be erased
and you can never be replaced"

Men nu kommer maddis, så jag kan fixa med hennes frilla lite
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback