Grattis!

Idag fyller pluttan år - grattis busunge! 5, de e ganska lång tid, om man tänker efter! ringde och skulle gratta henne, men hon kollade faktiskt på film, haha DISSAD! Men pratade en stund med brodern ist :) Sen hämtade madde mig, så pös vi till gryttinge - värre än annelöv, jag LOVAR! sen bar de av till hbg. köpte belägg till maddes bromsar, vilket visade sig vara fel, men de gjorde inte allt för mkt, för klossarna såg bra ut! haha, irriterande! Sen, hem till annelöv, pizzerian, där torparna väntade, och Madde skulle käka! haha sällan:D

Imorgon, besiktiga maddes bil. den mår inte bra, så jag tror tyvärr inte den går igenom haha!men vi får väll se. sen ska vi till biltema och lämna tillbaka klossarna, som var fel! och sen får vi väll se vad som händer ;)

Men nu ska jag sova
Godnatt!
Gammal bild, här var pluttan högst 2 - tiden går fort !
image19 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback