Tråkigt men sant.

Haha. Jag sköter mig fortfarande med punkter osv. Allt för dig Michelle ;) Haha!

Har vatt med Maddie idag som vanligt :D Först åkte vi till hennes mormor & gick ut lite med Jr, & åkte bil med han, eftersom han tkr om de :) Sen åkte vi till torp, kolla när dom spela lite fotboll, & enligt min personliga åskit tyckte jag Sandra va bäst :D! Ska snart käka, kycklingfilé och sallad. Sååå gott! Ahh älskar att vädret är tillbaka, så man kan va ute, och grilla osv :)! Senare ska jag väll träffa maddie igen :) Får se vad som händer, men idag hade jag kunnat kolla film :) hihi!

Jag vet inte vad jag ska tro, efter allt jag hört! Har du varit helt ärlig mot mig? Eller jag är bara en jävla blåst blondin? Okej, jag har kanske inte med saken att göra, men jag har ju varit ärlig till 100 % hela tiden! Ahh hur som helst, men det spelar kanske ingen roll längre...Eller?

- / Johanna

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback