orkar inte mer...

Så fruktansvärt irriterande allt är. Folk snackar skit från höger och vänster! Varför kan man aldrig hålla sig till sanningen? Hur svårt kan de va? Jag säger som jag sa igår, jag skiter i allt nu. Sålänge jag har mina närmsta älskade, så är jag nöjd, för allt annat går bara åt helvete ändå!! Är trött på de nu!

Ska käka pizza & lite så med maddie och lite släkt ikväll! INGET annat! Eller jo, kanske följa med maddie och vara fylletaxi, och sen hitta på ngt med henne, men fan inget annat!

- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Aifos

håller med dig! Känner igen det där med snack hit och dit!

Postat av: Michelle

Skitsnack är något vi alla aldrig kommer ifrån.. synd men sant! För övrigt så tycker jag du är jätte duktig när det gäller punkt och så. Men vad ska man säga, jag är ingen Inger :)

2007-04-14 @ 17:52:37
URL: http://chellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback