massamassa

Gissenisse klarade körkoretet idag - grattis din fis :D

Ännu en härlig dag. Är verkligen glad ska du veta, vet inte riktigt vad jag jag säga. men du vet ju vad jag tkr & känner :)

Pratade med SKINNY ganska mkt i skolan idag, trevligt. Märkte verkligen hur mkt jag har saknar dig gumman. Måste ta tag i dehär nu tkr jag :)

& Maddie, hoppas du mår bättre, såg på dig att de var ngt ikväll, men ville inte pressa dig på frågor osv. Men du vet ju att jag finns här om du behöver prata!

& Michelle, nu har jag verkligen ansträng mig med alla punkter osv. + stora bokstäver efter punk. Hoppas det var till belåtenhet, och att du är nöjd :D Hihih!

Usch. Ska läsa lite till nu på geografin innan jag ska sova :/ Kan inte de!

- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min hjätrtevän , jag älskar dig! <3

2007-04-12 @ 23:38:39
Postat av: Michelle

Jag är mycket nöjd Johanna, det börjar arta sig :)

Postat av: skinny

ah, min fatty :D

2007-04-17 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback