Maddie!

nja, varför inte ännu en blogg idag haha :D

Maddie, jag vill tacka dig hjärtat! jag är så glad att du finns här för mig! har aldrig haft en vän som dig! aldrig haft ngn som ställer upp så som du gör! har aldrig varit så glad för en vän, och aldrig uppskattat en vän så som jag uppskattar dig! du skulle bara veta, du är en sann, bra & riktigt vän! min bästa vän faktiskt, för er som inte vill de :) men du är min häxa, bitch & kossa också ;) haha! har tänkt så mkt nu dom sista dagarna! när man fick veta om han, jag bara tänkte :"tänk om de hade vatt min maddie? vad skulle jag då gjort?" ville bara skriva allt detta för att visa hur mkt jag uppskattar dig, även om de finns mkt bättre sätt att gör de på än att skriva en blogg :) men du kan ju alltid läsa här om du känner dig nere. & du vet om att vilka val du än gör och vilka vägar du än går, så finns jag här för dig, stöttar dig! & följer dig på vägen :)

Jag älskar dig min bästa vän <3



- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska veta att jag finns här för dig ! Du e helt sjukt underbar ! Vi hjälper varandra med våra sorger.. Vi DRÄNKER dem med MAT ! ;) Haha. Men hjärtat, du e min alldeles speciella EGNA ! Älskar dig såå ofantligt mkt ! <3

2007-04-11 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback