Kallt?

Ahh, de e ju kallt ute idag :O? Förstår mig inte på de svenska vädret, igår va de fint, sen regna de och sen va de fint igen, och idag e de iofs fint, men så kallt?!
Valborg imorron, vad händer då? Nja. ingen vet :D haha! Men jag e inte lessen för de, sålänge jag får spendera dagen med mina töser, och andra närmsta så :) Och imorron kommer Sandra hem:D Välkommen ;) Hoppas du har haft de bra, och ahhhh va vi har saknat dig!!!

Vad händer ikväll då? Antingen stan, och hitta på ngt, eller så blir de Wallander med Maddie och Macki haha! Vi får väll se, men pallar nog inte bara sitta inne ikväll med? Ah vi får se!!

Ah snutt, jag klarar inte av att se dig såhär, jag vet att de e svårt och att han e så långt bort! Jag vet att du inte kan träffa han, och jag vet att du saknar han! Men han kommer snart!! Även om de kanske blir en längre väntan, så tror jag de e värt de?! Eller? Jag vill kunna göra ngt åt saken! Men jag kan inte, och de gör ganska ont! Vi fixar detta tsm gumman! Jag älskar dig!!

Nu ska jag ringa ngn, som jag inte har ringt på väldigt länge! Och se fall hon vill ut och gå med mig :)
puss&kram <3

- / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback