Jadå :)

Att en person kan förändra så mkt! De e sjukt, allt känns bättre igen :) & är glad att de e såhär, och hoppas nu de kan fortsätta såhär, utan ngr "avbrott" på vägen, för de e såhär jag trivs, och såhär jag vill ha de! Imorron hjärtat :)
<3

Idag! Först en onödig dag i skolan, så Gisse Amanda Pära Sofie & Jag åkte till Center syd efter att ha vatt i skolan kanske 10 min :P Efter de åkte vi tillbaka och gjorde prov :/ Mindre kul! Men sen efter skolan, åkte jag ner i stan och träffa Maddie och Lotta :) Käkade än en gång med dom, och gott var de :D Sen ringde marcus och joki :) och sen bar de av ner till don pedro för dom skulle äta :) & där lämnade Lotta oss, hennes päron kom och hämtade henne och vi andra 4 pös hem här och kollade film, mys! :) Sen bestämde vi oss för att köra till strippen, även om vi egentligen hade bestämt att vi inte skulle haha:D Men snutsvinen va där redan när vi kom, så inget körande inte!! :@ Så vi stannade inte där länge, utan körde ist hit här och hämtade maddies bild, och sen bar de av in till statoil, och jag fick min älskade spindelmannen glass :D Den va gooood!! Tack hjärtat! :) Och nu sitter jag här, redo för att sova. Ska bara ha picsen av Maddie haha. För att sammanfatta dagen - underbar!

Vilket garv, vilken kväll, vilken vänskap!! <3

Sovdags, godnatt & puss!
- / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback