idag, imorron & föralltid!

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, det jag vill få sagt är nog att jag hatar att ha bladade känslor. Just nu känns allt bra igen, men hur länge då? & jag e ju så dum och gör de som känns bäst för stunden, men jag vet ju inte vad som händer imorron! men jag VILL att de ska kännas som de gör just nu! för nu känns allt bra, igen, äntligen! men ändå så mkt kvar, som måste bli bättre! Jag ska väll kunna klara detta. allt jag vet är att jag saknar dig! väldigt mkt faktiskt. har märkt de den senaste tiden, och spec de senaste dagarna!

Snutt, det är tur att jag har dig, så jag har ngn att prata ut med. ngn som verkligen vet hur jag känner. vet inte hur jag skulle klara mig utan dig! inte en ända dag av mitt liv! du måste lova mig att ALDRIG lämna mig, för jag tänker aldrig lämna dig, du är min bästa vän, och den jag värdesätter högst på denna jord! - idag, imorron, och föralltid! utan dig maddie, lever inte jag, utan dig är jag en halv människa, och utan dig, gör de bara ont!

Madelene aune - utan dig, ingen Johanna olsson!


nu ska jag sova, drömma, och tänka efter!
- / Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback