HAHA

asså jag har ETT ord att säga om gårdagen : HAHA! de va de mest patetiska jag ngn gång har varit med om! folk kanske brukar kalla mig för bonne,haha :D då skulle dom se dom vi såg! shit mannen, sjukt va de! Som jag ville knäcka hans jävla glasögon! Jävla foureyes! och nej, jag är ingen som har ngt emot folk med glasögon, men han va dum i huvudet, och ful och äcklig, och hans skabbiga glasögon gjorde inte saken bättre! sjukt! och dom som sa att dom hade slått folk från stan! HAHA säger jag bara! den ända ngn av dom har slått från stan var ngn som va så full så han inte kunde stå på benen, & dom använde EN FLASKA! jävla fega kräk! ahh de va sjukt! man kan inte annat än att bara skratta åt dom!
-Ingen vill gå nära dom för dom slåss & luktar skit!!

Tack sofie, som kunde hämta oss, du var en riktig räddare i nöden! sen kom jag och madde hem här, och kolla Oliver&gänget haha den e fin den!
- sluta tjata kvinna, jag kör ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback