...

Har aldrig i hela mitt liv varit såhär knäckt! Alla säger till mig att gå vidare, men hur lätt e de då :S? Jag ville verkligen att de skulel bli bra, jag har verkligen mina känslor tillbaka! Men, ja jag vet inte!Nu vet jag inte vad jag vill. Men det är ju inte direkt så att du skulle få för dig att höra av dig eller så! Nej, och de stör mig också. Snälla bara visa att du bryr dig!!

Idag, har jag haft en helt underbar dag med min maddie! Haha, först duscha vi och lite så, sen åkte vi in till stan. Tankade och lite så! Sen pös vi ner till cement! & vad hitta vi där :D? Haha jo en lekplats:D haha helt sjukt roligt hade vi! Sen ringde vi Jokinen, & så åkte vi hem där! Och där fortsatte lekarna:D^^ Hoppade studsmatta och spelade fotboll med Indi (?) Riktigt roligt. Sen när vi skulle hem, träffade vi Sandra & Lotta vid videomix :D Roligt de med :) & nu ska jag sova typ :D hihi

puss & godnatt

- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Maddie

Haha, mm .. Roligt var det.. ;) Borde göras om. Men du.. Jag finns här, ÄLSKAR DIG ! <3

2007-04-18 @ 01:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback