elmia

Dagen igår började halv 7, genom att jag fick dra mig upp ur sängen och in i duschen. sen efter de, blev klockan halv 8 & i tid, kunde vi faktiskt köra in i stan. 8 var vi ifrån stan igen och allt gick enligt tidplanen faktiskt :P men att hitta frukost på vägen var inte det lättaste, men efter ett tag fick jag och lotta tag i vår frukost - ost&skink baguette. gott. sen var det tillbaka på motorvägen, drygt, men vi låg och drog med 3 bilar, vann över 2 iaf, haha roligt - HEJA ESLÖV. Sen vid 10 va vi framme i Jönköping men jääävlar vilka köer!! typ 11 kom vi in på elmia. Mkt bilar & mkt folk.. helt underbart. blev många fina bilder, men madde har min kamera :P haha. Vid 5 drog vi därifrån igen. och nu var vi på väg in i Jönköping... för att äta, nja lättare sagt än gjort, men en liten raggarrunda skadar aldrig haha:D - Jag & Maddie i takluckan och lotta i fönstret och sandra var rallyförare. & så hade vi marvus joki & marco i bilen efter. Sen körde vi vidare för att käka. Sen bar det av mot hbg & helt plötsligt snöade det! - sjukt. och vi stannade mitt i de av en anledning :/ men efter många om och men körde vi vidare. än en gång stannade vi så att lotta och maddie kunde pissa haha! & när vi körde vidare bytade jag & joki bil. sen kom vi till hbg. men inget folk. och där delade vi på oss, bmw:n med töserna skulle hem nu. men sen fick de andra ett flipp om att vi skulle till torp. jag pallade verkligen inte, var trött mådde inte bra och var hungrig. så jag satt och sov i bilen hela tiden. när jag äntligen va hemma igen var klockan halv 2 och jag somnade som en gris :P

riktigt nice dag. så mysigt vi hade de. får vi ta och göra om :)
tack för igår alla :) <3
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback