Dagen

Usch, rättegång idag! Ganska påfrestande att sitta där! Men så fort tiden gick! Orkar inte vänta en hel vecka innan dom får sin dom! OHHHH!! Men awe, när jag såg er tsm igen :) Så sött de va, de va inte långt ifrån att tårarna kom! Ser hur mkt Maddie saknar dig, och de gör vi andra med, så KOM HEM! Vi får hoppas på de bästa, tomt i vår lilla gangstah stad utan dig vännen! Men som sagt, en vecka, och sen får vi veta. Hoppas på de bästa för er båda, och ja, jag kan säga de rakt ut, jag tkr jättesynd om dom! Folk tkr att dom ska ta sitt straff om dom har gjort ngt sånt, och självklart ska dom de, men de e ändå synd om dom!! Hade ni haft vänner i samma situation, så hade ni också tyckt synd och ledit med dom! Jag vet de!! Så kom inte och snacka skit, är trött på de!!

Sen tog vi tåget hem kvart i 2, snackade lite med Mathilda, trevligt, var ju ett tag sen! Efter det pös jag&Maddie hem här, och sen har vi slappat och jag harpluggat lite! Blir väll stan ikväll som vanligt, och jag måste plugga litet till , kan inte de jävla skitet!!

Tkr om dig mitt hjärta!

- / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback