ahh

Haha sitter och pratar skit med susanna, och hon e fan lika sjuk som mig ^^! Tur jag har dig snäckan :) Ska ut och gå med henne på söndag, och få reda på en massa haha!

Väntar på min snutt nu, sen ska vi in till staden, och fira, nja kungen födelsedag, eller som alla andra, Valborg! Haha! Och den ska vi fira genom att spela lite brännboll och så, och dom andra ska dricka lite, men inte Joyo inte:D Hon ska ta hand om alla fyllon ist:D

Har shoppat idag, gött va de. Det blev :
En tröja
En kofta
Ett par shorts
& ett par skor
Helt underbart ju:D Och sen på onsdag ska jag klippa mig och på torsdag ska jag och maddie fixa lite kring ögonen, kommer ju va helsnygg på konfirmationerna nästa vecka :D haha!

Idag har sandra kommit hem, och snart ska jag få träffa henne! Välkommen blondie, hoppas inte du e allt för brun, och du? JAG HAR SAKNAT DIG!!!

Nu ska jag stressa maddie lite :D
puss&kram

- /Johanna


Kommentarer
Postat av: Maddie

Haha, du fick ta hand om ett fyllo.;) Din man..=)
Älskar dig mkt hjärtat mitt. Tack för att du finns! <3

2007-05-01 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback