:)

Så bra allt har varit idag :) mkt bättre dag än igår! vill verkligen att denna känslan ska hålla, och de verkar som den kommer göra de också :), jag har saknat dig!

Idag, hm madde kom som sagt hit när hon hade slutat, och sen satt vi här hemma och snacka lite skit och tog de chill! haha som vanligt. gjorde lide maud och sånt. gott blev de :D sen kom joki & marcus :) kollade lite film, samma som igår. men jag bölade inte alls lika mkt idag som igår. de va ju såklart samma film, för dom andra ville också se den! men tur va väll de, för bara när jag böla helt lide, eller ja både jag & maddie, så skratta dom åt oss, haha då skulle ni sett igår grabbs :D sen ett tag efter de, bar det av in mot stan, träffade dennis och håkan lite, åt en glass, som vanligt, och sen hem igen haha :D

& nu ska jag sova, gonatt!
- / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback