1 april!

Jag hatar verkligen denna dagen! Va e de för påhitt att folk ska lura varandra?! Okej, om de e ngt som man fattar direkt, så kanske de e okej! men så smaklöst! Pallar inte, men jag lär väll bli riktigt lyrad som vanligt! jag och madde kommer stå som ngr jävla nördar och inte fatta ett skit om vi blir lurade! så vi har gjort en deal om att inte lura varandra! :D haha.

Pratar med henne i tele nu! så hon kommer väll sen skulle jag tro! närmare bestämt så kommer hon nu! haha. sen blir de kanske slappedag eller ngt. ska tvätta hennes jävla bil också! haha, men de gör vi så gärna ;)

- Du kan få en 10:a av mig så du kan tvätta bilen!
- Du kan få en 10:a av mig så du kan köpa ett liv!

nu ska jag äta, hungrig som tusan :P!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback