TISDAG

Jag satt precis och läste en blogg, och kom över något som jag tyckte var väldigt bra sagt, det stod såhär :
"Ingen människa har egentligen en speciell "typ" som dom faller för.
I slutändan så söker vi egentligen efter något speciellt, unikt och efter trygghet."
Jag fastnade för orden och tyckte att fler skulle få ta del av dem : )

Än en gång har jag lyckats blir sjuker. Men inte som resten av släkten som har maginfluensa. Nej, jag har ont i hals och öron (fast hellre det). Men, det får vara vad det vill, för jag ska jobba! Jag tyckte dock att björn skulle komma och ta hand om mig... det tyckte inte han! Han ville inte bli smittad sa han. äh, han kunde gott offrat sig! Men jag får väll göra som han sa och låta mamma ta hand om mig :P

Är ledig från jobb imorgon så jag kan vila upp mig, ska bara ut och gå en runda med Troja på eftermiddagen. Var ute och gick en lång runda med henne och Marcus som sällskap tidigare idag, och fast det regnade och min hals& mina öron är åt helvete så var det riktigt skönt :) 

Sen på torsdag och fredag (när jag förhoppningsvis mår bra igen) så är det jobb som gäller igen. Megaskönt att få jobba en hel vecka, nästan iaf :) 

Nej, nu ska jag ta lite julmust och sätta mig framför tvn
ciao! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback