Tisdag

Väldigt dålig uppdatering, jag vet, men nej! Jag har inte dött, jag har bara haft fullt upp.. Jobbat i både djuraffären och på fritids, har varit och hjälpt till hos mormor och morfar, och även försökt hinna med mina nära och kära. Tror Sandra och Madde har fått lida mest, men jag har varit så trött, så ofta har jag kommit hem, eller till Björn och stupat i hans famn! Är ju inte van vid att hålla på såhär. Men kul är det, och tiden går fort :) Men nu är jag ledig, både idag och imorgon, men idag var det af som gällde, gillar fortf min jobbcoach väääldigt mycket, men nu ska jag inte träffa henne förrän i slutet av augusti. Och nu fick jag ett brådskande samtal, men jag kan ju inte säga annat än jiiippiie :D

berättar imorgon, för det är lite av en överraskning till Björn :P
pusshejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men rabies, berätta nuuuu! E du på smällen :D:D:D ?

2010-06-22 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback