Onsdag

Jag är bra vilse i dagarna nu förtiden. Har varit lite sjuk med feber, ont i halsen och en jäääädrans värk i benen dom senaste dagarna, alltså inget jobb i måndag. Och nu idag fick jag reda på att jag inte ska jobba mer förrän när jag börjar på dagiset, för dom i djuraffären hade hittat en ny, och eftersom jag sa upp mig när jag fick nytt jobb så aktade jag såklart på mig för den nya :) Och ohhh vad jag längtar tills jag börjar på det nya dagiset :)
Hoppas bara inte att vädret håller i sig så som idag, vi vill ha sol och blå himmel!!

Nej, nu är det väääldigt klibbigt, hade velat bada, men pooltäcket är på och vääääldigt jobbigt att ta av helt själv :P
får se hur det blir, ha en bra dag :)

förresten, hbg festivalen och min födelsedag närmar sig, MEN det bästa är, HOFFMAESTRO - får INTE missas! ses där ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback