Fredag

Idag är det fredag, men, jag jobbar både idag och imorgon :P Sitter och väntar på att få börja idag, börjar inte förrän 3. Mycket tradigt, sen imorgon jobbar jag också. Men på söndag ska jag ha lite helg :) En trevlig sak är att Maddie har börjat blogga också, hoppas bara hon fortsätter! Jag litar på dig maddie ;)

Slutar 7 ikväll, så blir bara 4 timmar idag. Hade gärna tagit dom 4 timmarna nu ist! Men när jag kommer "hem" förväntar jag mig att min bil är riiiiiktigt fin, för det har Björn sagt :)

Igår efter jobb Körde jag och Björn direkt (efter aningens omväg) till mormor för att äta jordgubbskaka, världens godaste. Det är lycka för mig - familjetradition!

Nu ska jag göra vid mig, så jag är färdig inför jobb ikväll :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Maddie.

Haha, njaa det vete tuusan om du ska göra. Men jag ska försöka mitt bästa. ;) Natti. <3

2010-07-10 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback