Måååndag

Jaha, då sitter jag här igen. Och helgen är slut. Men jag har haft en mycket bra och mysig helg iaf! Med bl.a 3års kalas, mys med snutt, och i fredags umgicks jag med sandra och mina syskon. Kanonkul! (y)

Just nu väntar jag på att sandra ska ringa, hon skulle ju egentligen slutat halv 4, men det var tydligen något möte nu :O Ikväll blir det lite träning med henne, om hon nu kommer hem någon gång. Helt rastlös är jag, och försoffad. Ska jobba på onsdag och jag längtar faktiskt, för man blir mycket piggare, jag är bara sjukt slö nu när jag går hemma och inte gör någonting. Men efter onsdag har jag ca 3 veckors jobb, och det är riktigt riktigt skönt!

Nej, jag får kanske slänga mig framför tvn med kisen, tills sandra ringer. Såg nyss att jag har en gräddbulle kvar, ska ta den också. Har jag tryckt i mig nästan alla dom andra kan jag ta den också ;D Jag hade ju kunnat vara snäll och spara den till Björn, men neeeej :D (A)

Ha en fortsatt trevlig måndag gott folk ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback