TORSDAG

Så ja, 20årsdagen är över, vilket på ett sätt känns skönt. MEN, det betyder också att min snutt har åkt ifrån mig, han körde här ifrån halv 12 i förmiddags, och det kändes tungt! 2 veckor tar det innan jag får träffa honom nästa gång. Jag hoppas att tiden flyter på bra nu när jag börjar jobba igen, och att tiden går väääldigt fort!

Jag har också satt mig i en sits där jag måste välja mellan en massa saker. En sak som jag verkligen måste, en som jag verkligen vill (som egentligen också känns som lite av ett måste), och en sak som jag verkligen borde! Men jag kan inte göra alla sakerna, så jag får se hur jag löser det, men det är väll bara till att gilla läget! Saken jag verkligen vill läggs nog först på listan, även om det är lite egoistiskt av mig. Aja, jag får se!

Vädret är lite skumt idag, så jag får se om det blir någon stripp, vet inte riktigt vad jag är sugen på att göra. Är bara slö idag, och som sagt, stämningen inom mig känns tung idag!

Men nu ska jag sluta gnälla och gå och ta något att äta
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback