Onsdag

Eftersom det var längesen jag skrev, ska jag skriva ett mindre hatiskt inlägg också :)

Livet efter studenten flyter väll på, har jobbat en del, men också träffat mina underbara vänner en hel del :) När jag förra veckan satt här hemma, och hade så ont i min fot, kom Marcus och hälsade på och pratade och hjälpte mig lite, alltid lika uppskattat :) Även maddie kom senare, och satt här hemma med mig! Midsommar har gått, och det var trevligt, dock lite mycket dricka iaf :)

Sen skulle jag jobbat idag, men då går johanna och får migrän eller ngt, aj aj aj! Men annars gillar jag santa maria. Kanske inte världens roligast jobb, men folket där gör så att man trivs =)

nej nu ska jag springa in i duschen, sen kommer förhoppningsvis päronen hem, och så blir det mat, sen kommer nog Björn också :)

Och nu fick jag reda på att vi ska ha världens godaste middag, mitt humör steg genast :D

hahatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback