Irritation

We´ve got each other and that´s a lot

Vissa dagar irriterar precis allting mig - idag är en sån dag!
Jag irriterar mig på att alla andra är sura och irriterade, fast att jag är det själv. Jag irriterar mig på att alla andra har fel och jag rätt, när det egentligen är tvärt om. Jag irriterar mig på att alla ska vara så korkade och jobbiga, när det egentligen bara är jag som är det, och inte ser den lättaste lösningen. Jag irriterar mig på att folk ljuger, fast att de egentligen talar den vitaste sanningen! Jag irriterar mig på folk som inte fattar, när det är jag som i själva verket är fruktansvärd komplicerad. Jag irriterar mig på när folk tror sig veta varför jag är irriterad, även fast att dom de flesta gånger har alldeles rätt. Och jag irriterar mig på migsjälv när jag säger att det inte är något med mig. Men mest av allt, så irriterar jag mig på det, och dem, som jag alltid irriterar mig på, fast ännu mer, utan anledning, eller så kanske det finns en anledning? Jag hoppas inte det, men jag tror, och det sitter där i bakhuvudet alltid. Låter konstigt, men det finns folk som verkligen vet vad jag menar! Mina bästa vänner vet, och jag tackar dom, för att dom finns där, och vet, förstår, och orkar med mig sånahär dagar! <3

Aja, det blir inte bättre av att sitta här, så nu ska jag ut till poolen och ta ett dopp ist!
Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback