Sjuk

Vatt sjuk hela veckan :/ Och tro mig, de suger! Ska tillbaka till skolan imorron, har ett jävla äckligt prov om judendomen. Och vrf känns de som att jag borde kunna de superbra nu när jag vatt hemma! Men jag har verkligen inte orkat. Okej, jag har faktiskt pluggat, kanske till och med 2 timmar både måndag och tisdag. Men de fastnar liksom inte. Och idag har jag inte riktigt kommit igång än. Men jag får läsa in dom jävla frågorna och typ kunna dom innantill eller ngt i den stilen, för jag SKA klara provet. Så är det bara. Va iaf klar med mitt arbete i tid och kunde skicka in de redan igår faktiskt. Fast de blev ngt fel, så fick skicka de idag igen.

Maddie, varje tår du fäller kommer jag torka upp! Jag finns alltid här för dig, vad som än händer..

puss
- / Johanna

Kommentarer
Postat av: Maddie.

Tack hjärtat mitt. Finns för dig med.

2007-11-22 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback