Utmanad

Jag har  blivit "tagen" av Michelle, detta innebär att jag ska skriva ner 6 underliga saker om mig.

1.
Jag samlar ofta på mig en massa onödiga saker, som jag verkligen egentligen inte behöver, men jag vägrar att slänga dom, och när jag väl måste, känns de jättejobbigt, även om det som sagt är en helt onödig sak.

2. När jag sitter på msn måste jag göra en smileygubbe, eller helst ":P" för att annars tycker jag att jag själv verkar sur mot andra.

3. Om någon väcker mig ( värst på morgonen ), kan jag få världens utbrott, för det bästa jag vet är att sova, och hatar verkligen när folk stör mig då, och ibland slinker saker ur mig utan att jag ens själv vet vad jag säger.
 
4.  Och när jag väl sover, och där ligger någon annan i sängen, måste jag ligga med ryggen ( egentligen huvudet ) ifrån den personen för jag får panik om jag måste andas på den personen.

5.  Jag älskar parfymer, och har jättemånga, och det kan verkligen bli ett problem på morgonen, för varje morron står jag och ska välja, men det slutar nästan alltid med samma.

6. När jag jobbar / är i skolan, så kan jag gäspa och vara hur trött som helst, ögonlocken nästan åker ner av sig själv. Sen när jag kommer hem ( oftast ) så hittar jag ändå på en massa saker och är inte alls lika trött.

REGLER:
Varje person börjar med att skriva sex underliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar:

Maddie

Sazz

Sandra

Nina

Becki

Larsson

Kommentarer
Postat av: Maddie

Att du orkar. ;) Haha. <3

2007-07-04 @ 16:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback